Tuesday, February 23, 2010

taylor lautner?dia hebatlah! :D


oh mai mai ,he is so strong but im weak. hes so gurgeous and who am i.but im really fan of him.
since in twilight.lebihlebih lagi yang series new moon.WOW! sungguhsungguh menawan dia .ha ha ha. takde entri yang bagus untuk dikongsi just entri yang ini. sudah lame entri ni ade dalam kepala aku. hah!hari ni bisa ditaip dan diposkan laa. wawawa! taylor.dia ade wjh iras org melayu ?betol ke?haha .


itu kwn ak yg ckp.hisyamudin.kwn selayang aku.teringat dulu aku dok selayang .huhu.pindah rawang mase standard 3.tak bnyk sgtla kenangan kat selayang.tapi still boleh ingat nama dorang and still contact some of them :) lily diana .azizah.kwnkawn ku dulu.ingat dulu bile time gaduh sume pakat main jeling jeling mate. mcm mate julingjuling pon ado gak. bile blkg dorng habis ngumpat tak tentu pasal ngn membe lain.HAHAHA itu dulu..sekrang saya sudah mmbesar and insyaAllah akan mmbesar lagi.tpi bukan badan .ketinggian laa. haha.
eh! berbalik cerita taylor tadi, setiap perkmbngn dia ak follow meh.. sgguh tah apeape.fika!kalau ko mnt cullen, ak minat jacoblaa. dia seorng kawan yg loyal .padahal dia gak suke bella.oh!pity him.. ;(

jangan jeles laa.haaha.aku belom ketemu dgn lautner ku.still mncari
saje post entri gilagila when bored.so sorry

creat by : SOFEA TLa


0 comments:

Followers