Thursday, March 11, 2010

heartbeats become slow and slow


first. aku cuak pengsan muntah menggeletar.sume mix and diblendkan menjadi sepahit peria.ohoh

pegi sekolah jalan kaki dgn wan and maz.bestla nak amek result .dahla sume gabra semacam.dan akhirnya sampek jejakkan kaki di sekolah.NIK mekaseh bgi ak tips smlm and ak suda 4wadkan dkt kwnkwn kite. OH MG suda tiba d sekolah dan sume ade disitu.ahah .suddenly farid dtg and bilang yang aku dpt A+ bgi geografi.alah ko, ko ingat ak nak caye?tpi mekaseh bgtau ak.at least ilang ckit rse nervous.cuak bhai! aku tgkla wajah2 dorang .frens aku zack fatimah nadia djo putri.eh.korang still mcm dulu.tk berubah. :D. bgos2. dpt la result di tgn.mncurahcurah peluh kat tangan.aduh!
haa!amek kau result .dalam hati. ALHAMDULILLAH.aku teros kol abah mak cikteh ciklim bgitau result yang x seberapa nih.and yang pling aku suke bile time dorang happy and gembira.thats very important :)
taksangke cikgu kamal ade.mnjerit nme aku .YaAllah terkejut dodod.dia ckp suh amek law.but cikgu rosmani ckp takyah amek kos aku nikan malu2.. HEE. betul gakkan. then salamsalam ngn cikgu say trimas and hampir nak mnanges tapi covercover.afterthat jalanjalan dikedai then blik rumah dgn hati gumbira .

utk mereka : NIK NAB TIKA DAHRENEE PUTRI. korang mmg genius.
to abah and mak : saya suda do the best, wan pulak macamne? haha.tpi klu diallowkan.aku mahu jadi mcm dorang.straight a's

done for today : SOFEA TL. ( happy dappy)

0 comments:

Followers