Sunday, March 07, 2010

only 5minutes to go!





salam.termasuk arini lagi 3 hari mau dapat result spm..makin cuak bak cacing kepanasan.
wuwuwu,insyaAllah arap2 target aku untuk spm tercapai.amin :D

semalam,my friend besday.mazidah.kaukau! hhpy beday .spm gempak yeek.HAHA.nak pi main boling dah loaded.pi tgk wyg sume nak tgk niyang rapik.alihalih the wolfman.this story reminds me tentang tmpt name talbot hull at NZ. psst!hnye utk 18PL.budak kecik takbleh tgk .adeke promoter tu ingat kami2 ni kecikkecik.adeh.. first expect bleh la tgk alice woderlang versi 3d.but unluck suda abis tiket..tpi worthly la jugak.agak ganas dan BeSt!.satu lagi. ade la sorang membe aku ni si **** prank aku kat komuter.adeh.kau buat aku cuak.ingatkan ade yg spy aku.rupenye kau ye **** .HAHA
neway,smlm lagi sekali kena sound dgn abah.alasan delayla.ramai orang. HEE :)
next week ade karnival MARA at klcc.jom!

abes 5minit.bye. SOFEATL

Followers