Monday, March 22, 2010

when the hands are shaking

harihari dilalui mamcam biase.bangun solat tidy up the room rumah.then manage my siister online.ade mase onlinelaa.tpi selalunya aku sntiase byk mase.HAHA .caps lock sebentra.petang sibok menjahit.itu sebab tangan asyik shaking tak hentihenti.habis bengkok jarom tu ak kerjakan.anggaran 6pm blik umah pi solat and tidy up again the rumah.and basoh baju.klu sempat onlinelaa.tpi selalunya ak sentiase byk mase.HAHA. caps lock lagi. :). then mlm adelah klimaks. dahla takde movie best cerita pon mcm wat the heck' ", GRRR. jahitla ak satu baju lagi.entri ni taip.aku still 4 psg baju sdh siap. eh maz, baju ko arini bleh aku buat. SELASA. sorry late =) . naturally SELENA GOMEZ aku playkan di ARES ,woow so

awesome itu lagu. hapeenning. korang mesti wonderkan nape aku x letak lagi pics bju kurung?HAHA.lagi2 caps lock. ;(.saje. maleh.nnti ade mood aku tls entri psl bnde alah tu. :DD


tips; arini aku xde kerja so cari kerja .usya blog org n view blog yg ade bckground brwarna white.sooo ELEGANT. so aku copylaa.


2 comments:

Sofea Lautner said...

sai!dah boleh
wahaaa happy :))

SaiyidahNaf said...

yeah!! bgos ahh..he2..
tgn ko cm ne la x menggeletar kalu dok menjahit ngan menaip x berhenty2..mak aih!! hahha..^^

Followers